Case uddrag

  • Afstemning ı

    Husk Lige Tandbørsten 2012 blev publikum og tv-seerne inddraget direkte under showet, og kunne via mobilen være med til at bestemme skæbnen for de “udvalgte” under showet.

    Læs mere

  • Kundeklub ı

    Danske Bank lokalafdelinger anvender OnlineCity's eMarketing platform når der skal afvikles SMS konkurrencer, hvor det bl.a. har været muligt at vinde en kamp mod Caroline Wozniacki.
     

  • Mail & SMS ı

    Når Topdanmark idag afvikler målrettede kampagner på SMS og udsendelse af nyhedsbreve på email, anvendes OnlineCity’s eMarketing platform med stor succes.

  • iPad app ı

    Med et helt unikt app koncept har OnlineCity udviklet “VEGA for iPad” og skabt en moderne platform for spillesteds app’s.

    Læs mere

  • App's ı

    Udvikling af gyldendals DIGITALE LÆREMIDLER som Windows 8 og iPad app’s er den nye adgang til at læse Gyldendals mange digitale bøger.

    Læs mere

  • Kundeklub ı

    Afvikling og administration af Jensen’s Bøfhus kundeklub sker via OnlineCity’s eMarketing platform, hvor både SMS, MMS og email kampagner bliver administreret med stor succes.

  • Responsive ı

    Udsendelse af responsive email via OnlineCity’s eMarketing platform, giver Bog & idé deres kunder mulighed for at læse nyhederne helt optimeret, hvad end man læser fra sin mobil, tablet eller via computer. 
     

  • SMS ı

    Med små SMS og MMS kampagner giver Tulip deres produkter endnu mere værdi og fra køledisken kan kunderne deltage i diverse konkurrencer og andre mobil aktiviteter.

     

  • Mobil ı

    Det skal både være sjovt og underholdende at spise Kim’s chips og med små sjove mobil services, kan man deltage i diverse konkurrencer og anden mobil underholdning.

    Læs mere

Det siger vores kunder om os

  • K-salat ı

    OnlineCity er en samarbejdspartner - mere end blot en leverandør - og i deres tilgang til de opgaver, vi stiller dem, udviser de stor grad af loyalitet og interesse overfor virksomhed og brand. De varetager 100 % vores interesser og tænker både langsigtet og innovativt i forhold til at forbedre og styrke vores kommunikation udadtil. Rieber&Søn, K-salat giver OnlineCity vores bedste anbefalinger.

    Vickie Grossmann - Produktchef
    Rieber & Søn Danmark A/S

  • Kunde & Co ı

    OnlineCity er meget professionelle. De har været hurtige med tilbagemeldinger, de har været fleksible ift. leveringer, de har været pro-aktive ift. informationer omkring hvad der rører sig på markedet, så alt i alt har jeg som kunde været meget fint tilfreds.

    Dorthe Jensen - Senior Account Executive
    Kunde & Co



     

     

  • in mind ı

    Jeg har arbejdet sammen med OnlineCity igennem de sidste 4 år og har altid været yderst tilfreds med samarbejdet. De forstår mine behov og ønsker og er altid imødekommende, professionelle, fleksible, har konkurrencedygtige priser og vigtigst af alt -  de leverer altid et godt stykke arbejde til tiden. Jeg kan kun varmt anbefale OnlineCity til andre.

    Anne Doulgerof - Account Director / Partner
    In-Mind

     

Vi arbejder for

  • DR 1
  • Kims
  • Nestle
  • Jensen's Bøfhus
  • Danske Bank
  • Lego
  • Läkerol
  • Carlsberg
  • TDC
  • Niras
  • Gyldendal
  • VEGA
  • Interflora
  • Loreal
  • Topdanmark
  • Tulip
  • Pfizer
  • AutoMester
  • TreFor
  • Rolf Barfoed
  • Prosa
  • Brødrene Dahl
  • FynBus
  • Statens IT
  • Kræftens Bekæmpelse
  • Aller
  • Bog & Idé
  • metroxpress
  • Roskilde Festival
Bliv ringet op



Send anmodning
Kontakt os